reklama

Oscarová noc: Web 2.0 Awards

Včera bola oscarová noc pre Web 2.0 - Seomoz.org ohodnotil 300 rôznych Web 2.0 sídiel (ang. sites - lepší preklad ma nenapadá) v 38 kategóriách a zverejnil víťazov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

A nielen to: urobil aj 21 rozhovorov s víťazmi. Všetko nájdete na stránke Web 2.0 Awards , takže tu zverejním len víťazov:

Category 1st Place 2nd Place 3rd Place
Blog Guides Technorati Blogniscient Bloglines
Bookmarking Blummy furl Spurl
Business, Money, and eCommerce LinkedIn Basecamp Side Job Track
Classifieds & Business Directories craigslist Judy's Book PageBites
Collaborative Writing & Word Processing Writely Rallypoint Thinkfree Office Online
Communication: Email & Chat meebo Campfire Slawesome
Digital Storage & Remote Access eSnips Avvenu YouSendIt
Mapping Wayfaring Frappr HousingMaps
Mashups & More The Supreme Court Zeitgeist Ning liveplasma
Music Last.fm MusicStrands Upto11
Peer Production News Newsvine Digg gabbr.com
Personal Organization HipCal Planzo voo2do
Photos & Digital Images Flickr Slide Zoto
Podcasts Odeo podOmatic Loomia
Real Estate Propsmart Zillow Trulia
Retail Etsy threadless Wists
Social Networking Facebook Consumating MySpace
Social Tagging StumbleUpon Blinklist Del.icio.us
Start Pages Pageflakes Google Start Live.com
Trusted Search Rollyo swicki Truveo
Video Dailymotion YouTube MetaCafe
Web Development & Design CSS Beauty Performancing Mint
Wikis (Hosted) Wetpaint Jotspot pbwiki

Niektoré veci ma prekvapili: del.icio.us nebol spomenutý pri bookmarkoch a chvíľu som rozmýšľal wtf, to som tak pozadu? a až neskôr som ho objavil medzi social tagging aj keď v podstate s mag.nolia.com patria do rovnakej kategórie (mimochodom nedávno rozbehol aj súkromné bookmarky a aj celkom pekný inline editor bookmarkov, čakám ešte na import, vrrr); Google IG sa mi tiež nezdá lepší ako netvibes (keď som ig skušal, tak tie boxy som ani za nič nevedel rozumne zoradiť). A ani Pandora sa nedostala medzi naj trojku (ale priznávam sa z víťazov mi okrem last.fm nič nehovorí). V súčasnosti poškuľujem po podcastingu, takže som sa potešil, že niekto urobil za mňa celú robotu s hľadaním. Ak niečo seriózne hľadáte, odporúčam sa po tejto stránke poobzerať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nuž a ja mám zdrojov na testovanie aspoň na mesiac... Uvidíme, koľko víťazov prežije tento rok...Tags: linky web technologie web2.0

Vít Fargaš

Vít Fargaš

Bloger 
  • Počet článkov:  169
  •  | 
  • Páči sa:  1x

a.k.a. Tristan (alebo mac)dobrodruh každodenného života, krčmový filozof, potulný rytier, bandita, hackr vlastného blogu...Homepages:Words (starý experiment)Google ProfileStatistics by: Zoznam autorových rubrík:  ---- TECHLOG ----Web 2.0 servicesTech Notes/NewsNetculture, social networkingDeveloper stuff---- OTHER ----Zen of scienceSociety/culture outside net---- ART & PERSONAL ----Philosophy, attitudesLyrics of momentsJournal/notesMy residual self image

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu