reklama

Nestíham

Ou, ou... nejako nestíham. A nie že by nebolo o čom písať (práve naopak), ale proste deje sa toho naokolo nejako veľa (irl), a vidím to tak, že normálne budem musieť zaviesť nejaký časový manažment, inak sa k blogu ani nedostanem. Reálne totiž ak nenapíšem do blogu aspoň 3-5 príspevkov denne, mám pocit, že to flákam... Nuž ten pocit flákania mám už tuším týždeň. Tak či onak, posledne som prišiel s nápadom založiť si blog venovaný výlučne web kultúre. Nejako ma totiž osvietilo, že Web 2.0 nie je ani "tech stuff" ale skôr záležitosť kultúry, niečo ako architektonický štýl, filozofický smer, je to presne to nad čím človek najprv povie "WTF, čo sa tu deje?" a raz v učebniciach bude Web 2.0 pojem v zmysle niečoho ako romantizmus. Bolo by skutočne zaujímavé byť priekopníkom v tomto smere. Druhou vecou, ktorou sa moja mysel zaoberá je anglický blog. Je mi úplne jasné, že tu na SME blogu som výnimka a moje ciele sú iné, viac globálne a chýba mi linka na prezentáciu sa v anglických blogoch. 95 percent blogov, ktoré sledujem sú anglické a začínam to cítiť ako brzdu, že sa nemám linku na anglický blog, že som proste dokonalý outsider svetovej Web 2.0 scény... Nie že by som chcel písať

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Vít Fargaš

Vít Fargaš

Bloger 
  • Počet článkov:  169
  •  | 
  • Páči sa:  1x

a.k.a. Tristan (alebo mac)dobrodruh každodenného života, krčmový filozof, potulný rytier, bandita, hackr vlastného blogu...Homepages:Words (starý experiment)Google ProfileStatistics by: Zoznam autorových rubrík:  ---- TECHLOG ----Web 2.0 servicesTech Notes/NewsNetculture, social networkingDeveloper stuff---- OTHER ----Zen of scienceSociety/culture outside net---- ART & PERSONAL ----Philosophy, attitudesLyrics of momentsJournal/notesMy residual self image

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu